Výchova kluků

 

Seminář je určen jak pro učitele MŠ/ZŠ, tak pro rodiče a je zaměřen na podstatné aspekty při výchově kluků.

Pro koho

Pro rodiče, kteří se chtějí dozvědět více o tom, jak vychovávat kluky. Pro rodiče, kteří řeší se svýma kluky nějaký dlouhodobý problém. Pro pedagogy, kteří se chtějí dozvědět více o tom, jak působit lépe na kluky.

Proč

  • Máte se svými kluky problémy, se kterými si neumíte poradit?
  • Neshodnete se s vaším puberťákem a jsou z toho konflikty?
  • Obáváte se, že vám může zůstat doma mamánek?
  • Chcete podpořit svoje kluky v lepším startu do samostatného života?
  • Máte rozdílné pohledy na výchovu svých dětí se svým partnerem/partnerkou?

Jak

Dvouhodinový seminář je určen pro větší skupinu mužů a žen (10-30). MŠ/ZŠ jej obvykle pořádají pro rodiče dětí v čase 17.00-19.00, část učitelek se účastní a část učitelek se věnuje dětem, aby rodiče nemuseli zajišťovat hlídání sami. 

Přínosy pro rodiče

Zjednodušíte si život
Dosáhnete vyšší sebedůvěry v roli rodiče
Budete si víc rozumět se svými kluky

Přínosy pro MŠ/ZŠ

Dosáhnete většího souladu s rodiči
Získáte inspiraci na program pro kluky
Podpoříte komunitní principy

Výběr z obsahu semináře

Zamysleli jste se někdy nad otázkou, co je cíl výchovy?

Slyšel jsem na tuto otázku už pěknou řádku odlišných odpovědí – a v souhrnu se ukazuje, že se nad tím málokdo pořádně zamyslí. Proto na semináři začneme od základů a cíle výchovy si vyjasníme.

Uvědomili jste si vůbec, jaké používáte při výchově hlavní principy a kde jste je získali?

Většina lidí vychovává své děti tak, jak byli sami vychováni, ale protože svět se mění rychleji než dříve, přestává to stačit.  Všudypřítomný tlak na výkon se pak projevuje i ve výchově, a není se co divit, že děti se pak staví na zadní, protestují, ztrácejí motivaci, utíkají se k počítačům a s nimi tráví čas.

Umíte rozeznat dětské potřeby a víte jak je naplnit?

Hlavní rolí rodiče je naplňovat dětem jejich potřeby, protože si je neumí nebo nemohou naplnit sami. Ale pokud se to přežene, tak vás vyroste doma mamánek. Naopak když se dítěti nedostane dost péče a lásky, tak se v něm rozvine úzkost a strach ze světa, ve kterém je těžké přežít. To jsou dilemata, mezi kterými se my rodiče pohybujeme a o kterých na semináři budu hovořit. Ukážeme si, jak rozeznávat další dětské  potřeby, jak je naplnit a k čemu děti vést.

Proč kluci?

Protože kluci mají jiné potřeby než holčičky. Proto, že kluci jsou obklopeni ve svém dětství spoustou žen, které tyto potřeby rozeznat neumějí a neví, jak je naplnit. Je důležité tyto potřeby vysvětlit maminkám, aby kluky nebrzdily ve vývoji. Je  podstatné tyto potřeby připomenout tátům, protože s jejich účastí je výchova kluků mnohem snadnější.

 

Reference

Mnoho let se věnuji vzdělávání, pomáhám lidem s jejich rozvojem a řeším s nimi také jejich osobní život. Zde často mluvíme i o dětech. Po několika sezeních s Petrem jsem si uvědomil svou roli táty ve vztahu k mým dětem, potřebu otevřené komunikace a význam osobního vzoru. Petr je citlivým koučem a vždy umí odhadnout, na co se zaměřit a hned doporučí, co konkrétně změnit. Líbí se mi jeho praktické příklady z jeho života. Chci mu poděkovat i za podněty k rozvoji svého partnerství i k pochopení vlivu svého dětství, na současné problémy. Doporučuji všem tátům, ale i maminkám, kteří se chtějí stát pro své děti pozitivním vzorem. Dejte jim raději tuto zkušenost, než nový mobil😊
Václav ŠlapákTrenér, kouč a manažer
Petr šel k podstatě věci a navedl mne na cesty k řešení. Ulevilo se mi, že podobné problémy řeší spousta lidí a že kroky k jejich nápravě nemusí být složité.
Daniel Mareš

Cena a podklady

Standardní cena za dvouhodinový seminář je 4000 Kč + náklady na dopravu. V případě MŠ/ZŠ lze domluvit cenu individuální. Cena zahrnuje přípravu na seminář včetně dodání letáku.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.

Začínáme úvodní telefonickou konzultací, kdy si vyjasníme možnosti termínu a případné další specifické potřeby MŠ/ZŠ (můžeme například zajistit hlídání dětí mimo prostory školky v době konání semináře).